Privacy Policy

תקנון ותנאי שימוש באתר SYMI

1. כללי

1.1. ברוכים הבאים לאתר האינטרנט www.symi.co.il (להלן: “האתר”) אשר בבעלותו של תומר טליאס ת.ז. 315140012 (להלן: “החברה”). 

1.2. תקנון זה כתוב בלשון זכר רק מטעמי נוחות ויש לראות בכתוב כמתייחס גם ללשון נקבה.

1.3. כותרות הסעיפים ניתנו לצורכי נוחות ואין ללמוד מהן לצורך פרשנות תקנון זה.

1.4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש באתר. גלישה ו/או כל פעולה באתר לרבות ביצוע הזמנה, מהווה את הסכמה לקבל ולנהוג לפי התקנון.

1.5. שימוש באתר מהווה הצהרה כי המשתמש מודע לתקנון להוראות תקנון זה ומקבלן, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות החברה על פי תקנון זה.

1.6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

1.7. המשתמש מסכים כי רשומות המחשב של החברה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

1.8. השימוש באתר ובתכנים שבו הינו “כפי שהוא” (“AS IS”), דהיינו, ללא כל אפשרות להתערבות או שינוי מצד משתמש כלשהו ולצרכים פרטיים בלבד. אסור בתכלית האיסור להשתמש באתר ו/או בתוכנו, באופן חלקי או כולל, למטרות מסחריות. אין להשתמש בתוכן באופן חלקי או כולל לשם העתקה, תיקון, שינוי, שעתוק, שידור, הצגה, פרסום, העברה, מכירה, או הפצה בכל דרך שהיא על ידי משתמש כלשהו, ללא הסכמת החברה מראש ובכתב. 

1.9. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו”ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

2. הזכות/כשרות לבצע רכישות באתר

2.1. רשאי לבצע רכישות באתר כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן:

2.1.1. המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות, בכלל זה מצהיר המשתמש כי הינו בן 18 שנה או מבוגר יותר, לחילופין, ביצוע הזמנות על ידי משתמש שהינו מתחת לגיל 18, יעשה בכפוף להסכמה של אפוטרופסו או הוריו.

2.1.2. המשתמש הנו בעל כרטיס אשראי תקף שהונפק כדין ע”י אחת מחברות כרטיסי האשראי הפעילות גם בישראל או קיבל את הסכמתו מרצון של בעל כרטיס אשראי כאמור, לעשות בו שימוש. 

2.2. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לרכישות ו/או לבטל רכישות של משתמשים שהתנהגותם אינה הולמת או שאינה לפי כללי ההשתתפות המפורטים בתקנון זה, או המנסים לפגוע בניהולו התקין של האתר.

3. רכישת מוצרים.

3.1. החברה תאפשר למשתמש העומד בתנאי סעיף ‎2.1 לעיל (להלן: “הלקוח”) לרכוש מוצרים שונים באמצעות האתר (להלן: “הזמנה”).

3.2. כדי לבצע הזמנה של מוצר, אחד או יותר, על הלקוח תחילה לבחור את המוצר לרבות מידה, צבע וכמות. 

3.3. מחירי המוצרים באתר הם בשקלים חדשים. למעט אם נאמר אחרת במפורש, מחירי המוצרים המופיעים באתר כוללים מע”מ, ככל שהוא חל על פי הדין, ואינם כוללים דמי משלוח.

3.4. לאחר בחירת המוצרים, כחלק בלתי נפרד מביצוע ההזמנה על הלקוח לבחור סיסמא ולמלא טופס הזמנה (להלן: “טופס ההזמנה”). בטופס ההזמנה ימסור הלקוח את פרטיו האישיים העדכניים הנכונים והמדוייקים, ביניהם: דואר אלקטרוני, שם פרטי, שם משפחה, תעודת זהות, מספר טלפון, ישוב, רחוב, מספר בית, דירה, מיקוד, קומה, כניסה, הערות ומידע לשליח ככל שישנו ואת אמצעי התשלום, כמפורט בסעיף ‎3.5 להלן. לצורך המשלוח, יידרש הלקוח לבחור חלון זמן לביצועו מבין האפשרויות שיוצגו באתר. מובהר כי השדות שיסומנו במפורש מחייבים מילוי. ללא מסירת הנתונים המתבקשים בשדות החובה לא יוכל הלקוח לבצע הזמנה.

מסירת פרטים שגויים בכוונה או ללא הרשאה עלולה להוות עבירה על החוק. נגד לקוח המגיש פרטים שגויים עלולים להינקט הליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

3.5. בנוסף למידע האמור בסעיף ‎3.4 לעיל, בטופס ההזמנה ימסור הלקוח את פרטי כרטיס האשראי עמו יבצע את ההזמנה ו/או פרטי תשלום ה PayPal.

3.6. מטעמים של אבטחת מידע והגנה על פרטיות הלקוח, נתוני אמצעי התשלום לא ישמרו במלואם (רק ארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום) במאגר המידע של חברת סליקת האשראי וישמשו רק לצורך ההזמנה הספציפית. 

3.7. לאחר הזנת הפרטים כאמור בסעיפים ‎3.4 ו ‎3.5 לעיל, יאשר הלקוח את הזמנתו על ידי לחיצה על כפתור “רכישה” (להלן: “ביצוע ההזמנה”). המערכת תבצע אימות פרטי כרטיס האשראי באמצעות חברת הסליקה. ככל שההזמנה לא אושרה ע”י חברת האשראי, יקבל הלקוח הודעה מתאימה, ההזמנה לא תבוצע ויחולו הוראות סעיף ‎3.9 להלן. 

3.8. לאחר שהתקבל אצל החברה אישור מחברת האשראי בגין ההזמנה, והחברה ווידאה כי הפריט קיים במלאי תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת שהוזנה בעת מילוי טופס ההזמנה על ביצוע ההזמנה (להלן: “אישור ההזמנה”). 

3.9. למען הסר ספק יובהר כי הזמנה תאושר בכפוף ל:

3.9.1. אימות פרטי האשראי וקבלת אישור על ביצוע התשלום מאת חברת האשראי אצל החברה. ללא אישור חברת האשראי כאמור, ההזמנה לא תאושר והחברה לא תהיה מחוייבת כלפי הלקוח בשום דרך לרבות לא בשמירת המוצר במלאי. 

3.9.2. זמינות המוצר במלאי החברה במועד ביצוע ההזמנה. מובהר כי החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים ו/או המוצרים המופיעים באתר. ככל שהמוצר לא קיים במלאי, החברה תהיה רשאית שלא לאשר את ההזמנה. יובהר כי גם אם לא צוין באתר כי המוצר אינו קיים במלאי או שהמוצר לא הורד מהאתר עד למועד אישור ביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחויבת לספק את המוצר ו/או את ההזמנה, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם ללקוח ו/או לצד ג’. אין באמור בסעיף זה כדי לגרוע מחובתה של החברה להשיב ללקוח כל סכום ששילם ככל ואכן שילם לחברה או לבטל את החיוב ככל שבוצע. 

3.10. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו המחירים טרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.

3.11. החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. תעריפי המשלוחים, עד אשר יעודכנו על ידי החברה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, הינם 29 ₪ למשלוח. תעריף המשלוח ביחס להזמנה שבוצעה הוא תעריף המשלוח באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו תעריפי המשלוחים טרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב הלקוח לפי התעריפים המעודכנים.

3.12. החברה רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות וכן רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.

4. מועדי אספקה, הובלה ומשלוח

4.1. לאחר אישור ביצוע ההזמנה החברה תספק את ההזמנה לכתובת בישראל, שהוזנה בטופס ההזמנה (להלן: “המשלוח”).

4.2. לפני ביצוע המשלוח ללקוח תישלח ללקוח הודעת SMS.

4.3. בכפוף לאמור בסעיף ‎7.7 להלן, החברה תבצע את המשלוח באמצעות חברת שילוח בהתאם לחלון הזמן שנבחר על ידי הלקוח בעת הרכישה. “ימי עסקים”: ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.

4.4. לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדוייקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או מכיוון שהלקוח לא היה בכתובת אספקת המשלוח בשעה היעודה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, יחוייב הלקוח בעלות דמי המשלוח ודמי הטיפול בגין המשלוח. 

4.5. החברה ו/או חברת השילוח רשאים לסרב לספק הזמנה לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית. במקרה כזה, יתואם אופן ביצוע המשלוח עם הלקוח טלפונית. מובהר כי על אף האמור בסעיף ‎4.3 לעיל, זמן האספקה לאזור כאמור בסעיף זה יהיה בתוך 7 ימי עסקים. 

5. שירות לקוחות

5.1. בשאלות לגבי המוצרים המוצגים באתר, או לפרטים נוספים בקשר לאתר, פעילותו ואופן ביצוע הזמנות, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באחד מהאמצעים הבאים: 

• במענה טלפוני שמספרו 0542551175, בימים א’-ה’ בין השעות 10:00-22:00, בימי ו’ וערבי חג 10:00-15:00, מוצ”ש 18:00-23:00.

• בכתובת המייל SYMIOFFICIAL@gmail.com.

מענה תוך 3 ימי עסקים מרגע קבלת הפנייה.

6. ביטולים והחלפות מוצרים

6.1. לקוח שביצע הזמנה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”), אשר עיקריהן יובאו להלן.

6.2. ביטול הזמנה ע”י לקוח לפני קבלתה אצל הלקוח:

6.2.1. כל עוד לא סופקה ההזמנה ללקוח ועד תיאום המשלוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, באמצעות הודעה בכתב (לרבות בדוא”ל) לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎5 לעיל.

6.2.2. בוטלה ההזמנה כאמור בסעיף ‎6.2 זה, תשלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת זאת, והחברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף ‎6.2.1 לעיל את הסכום ששולם על ידו, באם בחר הלקוח לבצע הרכישה בכרטיס אשראי, בעת ביצוע ההזמנה, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, הנמוך מבין השניים. 

6.3. ביטול לאחר קבלת ההזמנה אצל הלקוח:

6.3.1. סופקה ההזמנה ללקוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בתוך 14 ימים מיום שסופקה לו, באמצעות הודעה בכתב ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎5 לעיל, וכן באמצעות הקישור הייעודי המצוי באתר. למען הסר ספק, לאחר 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה, לא ניתן לבטלה.

6.3.2. החברה רשאית לעדכן את תעריפי ההחזרות מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט. בכל מקרה, החזרה ראשונה בלבד תתאפשר ללא עלות, באופן בו תקבע החברה.

6.3.3. בכפוף לאמור בסעיף ‎6.3.2 לעיל, החברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף ‎6.3.1 לעיל את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, הנמוך מבין השניים. ההחזר, כאמור בסעיף 6.3.3 זה, ייעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה הרכישה ו/או באמצעות צ’ק מזומן שיימסר ללקוח באחד מסניפי הרשת/ יישלח בדואר לכתובת שהוזנה בעת ההזמנה, הכל- בהתאם לאמצעי התשלום בו בוצעה הרכישה שבוטלה ובהתאם להסכמות בין הלקוח לחברה.

6.3.4. למען הסר ספק מובהר כי בביטול הזמנה כאמור בסעיף ‎6.3 זה לא יהיה זכאי הלקוח להחזר דמי המשלוח ככל ששולמו על ידו. 

6.4. ביטול או החלפה של מוצר כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים המופיעים באתר:

6.4.1. על הלקוח לבדוק את הפריטים הכלולים בהזמנה מיד עם קבלת המשלוח. היה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, על הלקוח לפנות לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎5 לעיל, בתוך 14 ימים מקבלת המוצר. ככל שיוחלט על ידי החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי, כי המוצר פגום, יוחלף המוצר או תבוטל רכישתו, על פי בחירת הלקוח. 

6.4.2. במקרה בו הלקוח מבקש לבטל את רכישת המוצר הפגום, יחולו ההוראות הבאות:

6.4.2.1. ללקוח תישלח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה, והחברה ו/או מי מטעמה ייצרו קשר עם הלקוח לשם תיאום איסוף המוצר הפגום.

6.4.2.2. הושב המוצר הפגום אל החברה, תחזיר החברה ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף ‎6.4.1, או מיום קבלת המוצר אצל החברה, המאוחר מבין השניים, את הסכום ששולם על ידו עבור אותו מוצר פגום. במקרה של ביטול מחמת פגם, תחזיר החברה ללקוח את דמי המשלוח, ככל ששולמו על ידו.

6.4.2.3. ביטול הזמנה, אף אם נעשה מחמת פגם במוצר, לאחר שסופקה ללקוח, כפוף להשבת הפריטים שהזמנתם בוטלה לחברה, כאשר לא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, וכשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג. 

6.4.2.4. פריטים אשר לטענת הלקוח, נפגמו במהלך השימוש בפריט ועד 6 חודשים מיום קבלתם אצל הלקוח, ייבדקו ע”י גורם מטעם החברה ו/או יבואן החברה. מענה יינתן ללקוח בתוך 14 ימי עסקים מקבלת הפריט אצל החברה בצירוף חשבונית מקור, והטיפול יינתן לפי החלטת החברה בלבד, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט. בכל מקרה, לא תתאפשר החלפה ו/או החזרה המוצרים המפורטים בסעיף ‎6.6 להלן.

6.5. החלפת מוצרים שלא מחמת פגם

6.5.1. לקוח המעוניין להחליף מוצרים שקיבל בהזמנה שלא מחמת פגם כאמור בסעיף ‎6.4 לעיל (כגון, במקרים של מידה לא מתאימה), מתבקש לפנות לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎5 לעיל, על מנת לקבל מידע כיצד יוכל להחליף את המוצר הטעון החלפה.

6.5.2. החלפת מוצרים כאמור בסעיף זה תעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה ע”י הלקוח ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית ושהתווית/תגית עדיין צמודה לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

6.6. הגבלת אחריות על החזרות והחלפות 

6.6.1. מובהר כי על כל האמור בתקנון זה, לא תתאפשר החלפה ו/או החזרה של הפריטים הבאים: הלבשה תחתונה ו/או חלק תחתון של בגד ים ו/או חגורות ו/או פריטים אשר עברו התאמה ו/או תיקון.

6.6.2. מובהר כי החברה לא תהיה אחראית, ולא תאפשר החלפה ו/או החזרה של פריטים בגין נפילת ניטים, אבנים, פאייטים, שרוכים ושאר תוספות נלוות.

6.6.3. החברה לא אחראית ולא תאפשר החלפה ו/או החזרת פריטים לא כובסו לפי הוראות יצרן.

6.7. ביטול הזמנה ע”י החברה:

6.7.1. החברה תהא רשאית לבטל את הזמנת הלקוח, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, בכל אחד מהמקרים הבאים:

6.7.1.1. בכל מקרה אשר בו נבצר יהא מהחברה לנהל את האתר כתיקנו, לרבות במקרים של תקלות טכניות.

6.7.1.2. בכל מקרה אשר נבצר מהחברה לספק את המוצרים.

6.7.1.3. בכל מקרה שנפלה טעות קולמוס באילו מהפרטים המוצגים באתר, לרבות, תיאור המוצר/ים ו/או מחיר המוצר/ים.

6.7.1.4. בכל מקרה אשר בו נבצר מהחברה לעמוד בהתחייבות אחרת שלה על פי תקנון זה.

בכל אחד מהמקרים כאמור, תישלח החברה ללקוח הודעה על ביטול ההזמנה, והתמורה תוחזר ללקוח בתוך 14 ימים ממתן ההודעה, והלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין.

6.8. ביטול הזמנה ברוכלות ועסקת מכר מרחוק על ידי צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש

6.8.1. משתמש שהינו אדם עם מוגבלות (כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ”ח – 1998), משתמש שמלאו לו 65 שנים ומשתמש שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה והקליטה יהיו רשאים לבטל את ההזמנה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע ההזמנה, מיום קבלת ההזמנה או מיום קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א-1981, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בהזמנה כללה שיחה בין החברה למשתמש, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. ביקש משתמש שהינו עונה על אחת החלופות המנויות בסעיף זה, החברה תהא רשאית לדרוש מאותו משתמש להציג תעודה מוכיחה מתאימה. במקרה של בקשת ביטול כאמור, תשיב החברה לידי אותו משתמש את התמורה ששילם, בכפוף לזכותה לנכות מסך זה דמי ביטול בסך של 5% ממחיר ההזמנה או 100 ש”ח, לפי הנמוך מביניהם.

6.9. מובהר בזאת כי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 החלות והתקפות במועד ביצוע ההזמנה הן ההוראות המחייבות אף אם בתקנון זה או באתר רשום אחרת.

7. אחריות ושרות 

7.1. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק מכל מין וסוג שהוא, ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או ללקוח ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש ו/או הזמנה באמצעות האתר – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.

7.2. נפלה טעות קולמוס בתיאור הצבע ו/או בנראות הצבע, ו/או באופן בו נראה הצבע במסך המשתמש, לא יחייב הדבר את החברה. קטלוג הצבעים באתר נועד להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין הצבעים המוצגים באתר, חלקן או כולן, לבין הצבעים הנמכרים בפועל.

7.3. תמונות המוצרים ו/או סרגלי מידות באתר נועדו להמחשה בלבד, ואינם מחייבים את החברה. מובהר כי ייתכנו הבדלים בין התמונות ו/או המידות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל, והלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה.

7.4. החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות אשר החברה לא תישא באחריות כלשהי הנובעת מהן או קשורה אליהן.

7.5. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר.

7.6. בכפוף לכל דין, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, שיגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שהזין הלקוח במהלך פעולת ביצוע ההזמנה יאבד או יגיע לגורם כלשהו שאינו החברה ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה. 

7.7. על אף האמור בסעיף ‎4.3 לעיל, החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ”כוח עליון” ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של החברה, לרבות שביתות, השבתות, אסונות טבע, מזג אוויר חריג וכיוצ”ב, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

7.8. פרטי היצרן ו/או היבואן והוראות הטיפול במוצרים יופיעו על גבי המוצרים בהזמנה. היה והמידע אינו זמין על גבי המוצר, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באופן האמור בסעיף ‎5 לעיל לקבל המידע ו/או מידע נוסף. החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח שלא בהתאם להוראות היצרן, לרבות ההוראות המוצגות על תווית היצרן הצמודה לבגד, ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר בבגדים או באביזרים הנמכרים באמצעות האתר.

7.9. החברה לא אחראית, ככל שיש כאלה, לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית (link). החברה אינה מתחייבת כי הקישורית תוביל את המשתמש לאתר אינטרנט פעיל.

8. קניין רוחני

8.1. כל זכויות הקניין הרוחני באתר, לרבות הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הינם רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של אתר החברה, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד’), קוד המחשב של האתר, כתובת האינטרנט שלו וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו.

8.2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב) בלא קבלת רשותה המפורשת של החברה מראש ובכתב.

8.3. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים ע”י החברה, בבסיס הנתונים של החברה, ברשימות המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים החברה בלא קבלת הסכמת החברה מראש ובכתב.

8.4. החברה מתירה להציג את האתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה וכן לקשר לעמודים המצויים בתוכו (“DEEP LINK”), או לעמוד הבית בלבד. החברה תהיה רשאית להורות למשתמש להסיר פרסום או מידע בו נעשה שימוש באופן שלטעמה פוגע באינטרסים של החברה או בקניינה. 

8.5. שם החברה, השם SYMIוכן שמות מותגי המוצרים, סימני המסחר של החברה (בין אם נרשמו ובין אם לאו) – הם כולם רכושה של החברה בלבד ו/מי מטעמה. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה של החברה בכתב ומראש.

8.6. אייקונים (icons), כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של החברה. כל שימוש בקניינה זה של החברה יעשה על פי הוראות תקנון זה בלבד. 

8.7. אין לעשות שום שימוש בשום סימן מסחרי או עיצוב של מוצר או דגם המופיעים באתר או בצילומים המצויים באתר שהינם קניין רוחני מוגן, הן מכח הדין בישראל והן מכח אמנות בינלאומיות אליהן הצטרפה מדינת ישראל.

9. שמירה על סודיות הנתונים ופרטיות המשתמש.

9.1. החברה מכבדת את פרטיות לקוחותיה ומשתמשים באתר האינטרנט. 

9.2. המידע המובא להלן מיועד לסייע למשתמש להבין את מדיניות הגנת הפרטיות של החברה באתר. 

9.3. מדיניות הפרטיות כפי שתפורט להלן, תבהיר את המקורות שבאמצעותם החברה אוספת מידע אודות המשתמשים באתר, המטרות שלשמן החברה אוספת את המידע, איזה מידע נאסף אודות המשתמשים, איזה שימוש אפשר שהחברה תעשה במידע, כיצד החברה מטפלת ושומרת את המידע. 

9.4. המידע שהמשתמש מסר וימסור לחברה, בין בע”פ ובין בכתב, תלויה בהסכמתו וברצונו של המשתמש ואינה נובעת מחובה חוקית. המידע ישמר במאגרי המידע של החברה לצורך המטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו. לשם מימוש המטרות האמורות כאמור, ייתכן שהחברה תעביר מידע אודות המשתמש או כל חלק ממנו לצדדים שלישיים כמפורט במדיניות פרטיות זו. 

9.5. מדיניות פרטיות זו כתובה בלשון זכר רק מטעמי נוחות ויש לראות בכתוב כמתייחס גם ללשון נקבה.

9.6. יצירת קשר בעניין מידע 

כל שאלה בעניין המידע הנאסף על ידי החברה ושימושו ניתן להפנות אל תומר טליאס באמצעות דואר אלקטרוני שכתובתו: SYMIOFFICIAL@gmail.com. 

9.7. המקורות שבאמצעותם החברה אוספת מידע אודות המשתמש 

9.7.1. מידע שהמשתמש מוסר לחברה בין היתר במילוי פרטים באתר;

9.7.2. מידע שמתקבל אצל החברה בקשר עם השירותים שמעניקה החברה; 

9.7.3. באמצעות שימוש באתר.

9.8. המידע אותו החברה אוספת אודות המשתמש החברה תאסוף אודות המשתמשים את המידע שיפורט להלן: 

9.8.1. זיהוי, פרטי התקשרות: שם מלא, פרטי התקשרות (טלפון, טלפון נייד, דוא”ל), כתובת מלאה, פירוט רכישות וכל מידע נוסף שהמשתמש מוסר ו/או מתקבל אצל החברה.

9.8.2. מידע לא אישי: כמפורט להלן בסעיף 9.15. 

9.9. מדוע החברה אוספת את המידע והשימוש שהחברה מבצעת במידע (“המטרות”) 

החברה אוספת מידע אודות המשתמש לצורך המטרות הבאות – כולן או חלקן:

9.9.1. לשם ובקשר עם מתן השירותים המסופקים על ידי החברה או מי מטעמה לרבות משלוח מוצרים ושירותים נוספים;

9.9.2. לשם שיווק, פרסום, קידום מכירות;

9.9.3. על מנת לאפשר את ביצוע הפעולות באמצעות האתר על ידי המשתמש;

9.9.4. לשם פיתוח האתר ותפעולו של האתר;

9.9.5. לשם תחזוקה של האתר וניטור פעילות המשתמש בו;

9.9.6. לשם שיפור איכות השירותים שמספקת החברה;

9.9.7. לשם יצירת קשר עם המשתמש;

9.9.8. לשם ניתוח, ומחקר סטטיסטי; 

9.9.9. לשם עריכת סקרים בקרב המשתמשים; 

9.9.10. לשם הצגה מודעות אשר יכולות להתאים למשתמש; 

9.9.11. לצורך משלוח של פניות בדיוור ישיר לרבות אך לא רק דברי פרסומת, מידע על מוצרים, הטבות ועוד. 

9.9.12. לצרכים פנימיים ובין היתר תחקור של תלונות ו/או ביקורות;

9.9.13. לשם התגוננות מפני תביעות, דרישות וטענות נגד החברה ומי מטעמה וכן נגד צדדים שלישיים;

9.9.14. לשם אכיפה של הוראות תקנון האתר ומדיניות פרטיות זו;

9.9.15. לשם עמידה בהוראות כל דין.

9.10. העברה של המידע 

9.10.1. החברה לא תעביר ולא תמסור מידע לצדדים שלישיים אלא כמפורט במדיניות הגנת הפרטיות. 

9.10.2. העברת המידע לצדדים שלישיים תכלול מידע רלוונטי בלבד שאינו חורג מהמטרות שלשמן מועבר המידע ותתבצע באופן מידתי למטרה מוגדרת, מפורשת ולגיטימית.

9.10.3. החברה רשאית להעביר את המידע או כל חלק ממנו לצדדים שלישיים בהתקיים אחד או יותר מהמקרים הבאים: 

9.10.4. צדדים שלישיים אשר מעניקים לחברה שירותים שונים ובין היתר שירותי תמיכה במערכות האבטחה ומערכות טכנולוגיית מידע (IT), שירותי אחסון מידע, שירותי הובלה ואספקת המוצרים, שירותי עריכת סקרים ומחקרים, עורכי דין או יועצים מקצועיים חיצוניים אחרים וכן צדדים שלישיים נוספים אשר מעניקים לחברה שירותים בקשר עם פעילותה. 

9.10.5. אם יתקבל אצל החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי המשתמש או מידע אודות המשתמש בהתאם לצו שיפוטי ובהתאם להוראות כל דין. 

9.10.6. בכל מחלוקת, טענה, דרישה, תביעה או הליכים משפטיים כלשהם בין המשתמש או מי מטעמו לבין החברה או מי מטעמה. 

9.10.7. במקרה של העברה ו/או מכירה ו/או המחאה ו/או רכישה, של החברה ו/או נכסיה ו/או כל חלק מהם, בתמורה או שלא בתמורה, בין היתר במקרים אשר במסגרתם תועבר הבעלות באתר ו/או בתכניו, כולם או חלקם, לצדדים שלישיים, לרבות אך לא רק במקרה של מיזוג החברה ו/או פעילותה עם צדדים שלישיים, ולרבות מבלי לגרוע מכלליות האמור, במקרים של שינוי שליטה, מלא או חלקי, בחברה. 

9.10.8. אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי משתמש ביצע מעשה ו/או מחדל אשר עשויים לפגוע בחברה, במי מטעמה, בצדדים שלישיים כלשהם לרבות משתמשים אחרים.

9.10.9. בכל מקרה שהחברה תסבור כי מסירת המידע נדרשת כדי למנוע נזק לחברה, למשתמש או לצד שלישי כלשהו.

9.11. אבטחת מידע

החברה נוקטת באמצעים טכניים ופיזיים בעניין פרטיות ואבטחת מידע בהתאם לסטנדרטים המקובלים. כידוע, אחסונו והעברתו של מידע באמצעים אלקטרוניים, לרבות דרך רשת האינטרנט, לעולם לא יכול להיות בטוח לחלוטין ובכל עת שבה המשתמש מוסר מידע לחברה, בפרט באמצעות רשת האינטרנט, המשתמש עושה זאת בהסכמה מלאה ובכפוף לסכנות הכרוכות בהעברת המידע בדרך זו. בכל מקרה, אם יש למשתמש סיבה להאמין כי העברת המידע לחברה אינה בטוחה עוד (לדוגמה, אם המשתמש מרגיש כי ייתכן שהעברת המידע לחברה הועמדה בסכנה), אנא עדכן אותנו באמצעי התקשרות שבסעיף 1 לעיל.

9.12. הגבלת אחריות 

החברה לא תישא בכל חבות, והיא פטורה מכל אחריות, בקשר עם כל נזק, הפסד או הוצאה, מכל מין וסוג שהם, בין אם ישירים ובין אם עקיפים ו/או נסיבתיים ו/או תוצאתיים, אשר נגרמו ו/או ייגרמו למשתמשים ו/או לצד שלישי, בכל הקשור והנוגע לקבלת המידע, השימוש בו, שמירת המידע, העברתו לצדדים שלישיים ולשימוש באתר. 

9.13. תקופת החזקה של המידע

החברה תשמור את המידע אודות המשתמש לפרק הזמן הדרוש להבטחת המטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו אלא אם תקופת החזקה ארוכה יותר נדרשת או מותרת על-פי דין.

9.14. מידע על אנשים אחרים 

אם המשתמש יספק מידע אישי לחברה בקשר לאנשים אחרים לרבות בני משפחתו וצדדים שלישיים נוספים, על המשתמש לעשות אך ורק לאחר: (א) שהמשתמש עדכן את הצדדים השלישיים אודות תוכן מדיניות זו; וכן – (ב) המשתמש קיבל הסכמה חוקית הנדרשת לאיסוף, שימוש, חשיפה והעברה של מידע אישי אודות הצד השלישי בהתאם למדיניות זו ובהתאם להוראות הדין, ככל שנדרש.

9.15. מידע “לא אישי” 

מידע “לא אישי” הינו כל מידע אשר אינו חושף את זהותו האישית של המשתמש, ואותו החברה אוספת בעזרת אמצעים טכנולוגיים שונים (אתר האינטרנט, הודעות דואר אלקטרוני וכד’). 

לדוגמה:

9.16. שימוש בעוגיות (cookies): החברה עושה שימוש בעוגיות לצורך תפעול שוטף ותקין של האתר, כדי להקל על השימוש של המשתמש באתר, כדי להתאים את המידע שיוצג להעדופותיו של המשתמש ועוד. קבצי עוגיות הם קבצי טקסט קטנים המאוחסנים על מחשבם של המשתמשים. קבצי העוגיות מאפשרים לאסוף מידע שאינו מזהה דרך מחשבי המשתמשים או דרך דפדפן האינטרנט ולאפשר למשמש להישאר מחובר באתר (ללא הצורך להכניס את הסיסמא בכל התחברות לאתר). 

קבצי העוגיות מכילים מידע מגוון כדוגמת הדפים בהם ביקר המשתמש באתר, משך הזמן ששהה המשתמש באתר, מידע שהמשתמש צפה באתר ועוד. 

משתמש אשר אינו מעוניין שעוגיות יאספו במחשבו האישי, יכול להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן במחשבו. לשם כך על המשתמש להיוועץ בקובץ העזרה של הדפדפן. ביטול העוגיות עלול לגרום לכך שחלק מהשירותים באתר לא יהיו זמינים או שאיכותם תיפגע.

9.17. באמצעות דפדפן האינטרנט: מידע מסוים נאסף על ידי מרבית אתרי האינטרנט, כגון, כתובת ה-IP של המשתמש (קרי, כתובת המחשב של המשתמש באינטרנט), רזולוציית מסך, סוג מערכת הפעלה וגרסתה, סוג דפדפן אינטרנט וגרסתו והעדפת שפה. החברה יכולה לעשות שימוש במידע זה למטרות כגון חישוב מספרי משתמשים באתר, עזרה באבחון בעיות בשרת וניהול האתר ועוד. 

9.18. באמצעות שימוש בקבצי לוג: שרתי האינטרנט של החברה רושמים אוטומטית מידע מסוים שהדפדפן של המשתמש או שהמכשיר הסלולרי של המשתמש שולח בכל פעם שהמשתמש מבקר באתר. רישומי שרת אלו עשויים לכלול מידע כגון בקשת האינטרנט, כתובת ה- IP, מספר כניסות לאתר, סוג הדפדפן, שפת הדפדפן, עמודי הפניה/יציאה וכתובות URL, מספר ההקלקות, שמות דומיינים, דפים שנצפו והסדר של דפים אלו, כמות הזמן שנרשמה בעמודים מסוימים, תאריך וזמן בקשתך. 

9.19. החברה עשויה להשתמש בשירותי אנליזה של צדדים שלישיים וזאת בין היתר כדי להבין, לנתח ולהשתמש במידע לא אישי. 

9.20. בנוסף, החברה עושה שימוש בכלים שונים של ניתוח סטטיסטי, מחקר ואנליזות של צדדים שלישיים כגון Google Analytics. השימוש בשירותים של Google Analytics כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הגנת הפרטיות של Google Analytics.

9.21. זכות עיון ותיקון המידע. 

ככל שהמשתמש מעוניין וזכאי לעיין במידע השמור אודותיו במאגר המידע כאמור בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות התשמ”א – 1981, באפשרות המשתמש לעשות כן באמצעות פנייה לחברה בהתאם לפרטי התקשרות המופיעים בסעיף 1 למדיניות הגנת פרטיות זו. 

9.22. שונות

9.22.1. החברה בוחנת את מדיניות הפרטיות באופן סדיר ושומרת את הזכות לבצע שינויים בכל עת על מנת להתחשב בשינויים בניהול פעילותה ובדרישות חוקיות. אנא בחן את תאריך העדכון האחרון של מדיניות הגנת הפרטיות כדי לראות מתי זו שונתה לאחרונה. 

9.22.2. המשתמש אינו רשאי להסב את זכויותיו ו/או חובותיו על פי מדיניות פרטיות זו לאחר. החברה תוכל להעביר את זכויותיה ו/או התחייבויותיה לאחר. זכויותיו של המשתמש לא תפגענה במקרה כאמור.

10. תנאים נוספים

10.1. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבית המשפט בת”א-יפו.

10.2. החברה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה מזמן לזמן. רק הכללים שיפורסמו בתקנון האתר יחייבו את מבצעי הפעולות באתר.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart
No products in the cart.